Op maandagmiddag 9 september speelden de vijftigplussers de tweede ronde van de wintercompetitie. Zoals altijd komen in de tweede ronde de winnaars van de eerste ronde tegen elkaar uit, hetzelfde geldt voor de verliezers. Alvorens het schaakgeweld kon losbarsten werd Bé Eshuis verwelkomd als nieuw lid. Bé is een oud-Cirkelaar die na ruim tien jaar niet in clubverband geschaakt te…


